en bild säger mer än tusen ord ..

image27

Kommentarer
Postat av: Johan Strömqvist

Hej...

Oj va ärligt det här känns att skriva nåt sånt här öppet, där alla kan läsa det.

Igår när vi var till stugan och både du och jag vet att det var nåt som hände, jag blev ganska tyst och sa inte mycket både när vi var där och i bilen på väg hem. Det känns till och med svårt att säga det men för första gången i mitt liv blev jag rädd över att jag kommit nån för nära in på livet. Jag vet att jag älskar dig och litar på dig men du vet att jag har jätte svårt att både visa känslor och öppna upp mig, men igår kände jag verkligen att jag kan lita på dig. Det jag kände igår har jag aldrig kännt förut och jag blev rädd om jag ska vara helt ärlig. Du tog med mig till din trygghet och visade mig platsen där du mår som bäst, jag blev rädd att jag kanske har förstört allt som nånsin varit bra för dig. Jag ville så gärna ringa och säga dig detta men jag kunde inte, det var lättare att skriva ner det. Jag såg oss ligga på brygga och spela kubb och bara ligga i gräset och sola och mysa. Nej Ewelina Birgitta Danielsson jag älskar dig och jag vet att jag sårat dig. Du är en underbar person och du är så himla fin och jag hoppas att jag inte helt försvinner ur ditt liv...

Älskar dig nu och för alltid...

2008-05-01 @ 15:46:15
Postat av: Anonym

Oj det var tunga ord!

2012-12-05 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0