okej ..

jag skämms och känner mig totalt urdålig för jag inte har skrivit något. Men jag har faktiskt men de har inte funkat att publicerats :/ Vad gör Ewelina nu? Jo hon sitter med miljoner kuverter och ska proppa alla dom med affischer, info mm. Pappa tog hem jobb till mig och Ellinor vilket aldrig vill ta slut. pengar, pengar är den enda trösten.

Hur funkar de annars?
Jo helt utmärkt. Historias prov idag avklarat, väldigt flitig har jag blivit. Plus i kanten. Fysträningen rullar på, hade vart mer om jag önskat men blir skövde två gånger denna vecka och ska försöka röra lite på mig idag, spåret eller gym de visar sig.

Vad står på schemat?
Som sagt skövde men även två härliga lediga dagar torsdag och fredag. Onsdag är de endå valborg vilket jag hoppas blir en lyckad kväll, vet inte vad som sker men de dyker förhoppningvis fram något. Torsdag blir de maskerad, ska iväg till herrgården idag och leta lite gamla och roliga kläder. Sminkning får Erica så för eftersom hon jobbar på Make up Store.

vad hände i helgen?
Fredagen bestod av att jag och pappsen åkte in till Sandra och Marcus i Kumla där Ellen kommit hem från Falun. Pappa kolla lägenheten och så blev jag kvar. Åt blåbärslängd, mös, kolla kläder och packade åt dom. Hem till Danne där de blev grillning, JÄTTE god preimär måste jag meddela. Lördag blev de hemma dag. Besökte farmor och farfar där marcus och a-m var. Åt glass och sedan blev de mys hemme hos stoffe och ankan med erica, malin, sofia och toya. Prata massa härliga minnen. Jag vill bli barn, helst nu på en gång. Söndag städade jag och Erica i fyra timmar, pause blev att kolla på branden. Blev lite förvånade när vi täcktes av ett svart tak. Hem till vibeke som hjälpte mig lite med historia plugg.

nu sitter jag och tittar på när  Ellinor jobbar, jag jobbar dubbelt så fort som henne så då anser jag att jag får dubbelt så lång rast. Hon har panik för hon ska springa milen. moahah. Man behöver inte alltid vara först, bara man kommer runt :) nu ska jag proppa i mig mer vindruver och njuta av att de snart är klar. På återseende.*


Dagens hälsning går till Sandra och Markus som är i gran canaria och Ellen och Danne som är i Rhodos. JAG ÄR INTE ALLST AVUNDSJUK!!!!!!!!!!!!!! och Dagens längtan går till värmen.
image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0