torsdag.

hur jag skulle beskriva mig just nu.
badsugen, trött, ont i fötterna och besviken.

en bra dag, hurtig i skolen, trevlig buss tur hem med Johanna och Zandra, fast nu kom jag på att jag glömde gå till Syon och hämta lappar och gå iväg med sommarjobb veckor till pappas chef. Påminelse i pannan på Ewelina. illa!

Sprang en bit i skogen som uppvärming, skulle löpt intervaller. men de gick så pass bra så sprang milen ner till mormor och morfar. Jätte ont i fötterna, blåser men 54min i motvind blir godkänt. Nu ska jag och mamma laga god mat. Bara hon och jag hemma idag och så har hon hyrt 3 filmer så blir film maraton. Vilket passar mig väldigt bra idag (: på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0