välkommen..

.. till en ny blogg, en ny människa, en ny Ewelina.
Japp nu är det dags för att skriva. Benen darrar efter ett skönt gym pass. Pappa var med och peppa och skrek på mig :) tack. Tog med mig en tio kg vikt hem också så ska försöka pressa lite mage. Finns inga ursäkter, sommar och försesong 08 här kommer jag. Fast en bra ursäkt är att titta på Andrea när hon dansar.

Dagens annars blev fika med Ida, var med henne på anställnings intervju till Konsum och hon fick de :D massa gratulationer, fotografering för tidningen, plugg, gym och så visade pappa mig en död sork. även fast den var död så var det min första sork jag sett. Skulle beskriva den typ som en förminskad gris, typ lika fet. En förminskad bäver och en förstorad råtta. Härlig blandning som blir till en fult djur. Nu kände jag mig elak :(

So every time you hold me
Hold me like this is the last time
Every time you kiss me
Kiss me like you ll never see me again
Every time you touch me
Touch me like this is the last time
Promise that you ll love me
Love me like you ll never see me again

dagens plus: mys musik, köpt mig en jätte söt kak bok (typsik ewelina köp), packat flytt låda, Ida.

jag kan se er dansa bland blommor, ni ler, ni har glömt.
men mina ögon visar bara svart, kan bara känna doften av besvikelse
och mina kinder bäddar mjukt för alla sårbara tårar.
ni har fått tillbaka era liv, jag hittar inte nålen till att sy ihop såret.


vad jag vill helst nu: gräva ner mig i täcket med Ellen <3 (ellensaaw.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0