fredag kväll.

sov jätte dåligt inatt, orolig och bara långt och tänkte & tänkte, så idag har de vart en bakfylle dag. kan man kalla de det?

Vi var på möte imorse, jag, natha hennes pappa & fyra snubbar till. Idrotts programet blir de för våran del på måndag. Så vi ska vara där kl 08 för att bli guidade. Men långt kvar till dess. Åkte till Bankeryd till Nathas lyx hus så himla fint, sovit, kollat film, promenad, mat, godis, prat & nu sitter vi vid varsin dator och kollar kläder. Ska inte klaga, blir nog svårt att sova för våran del. Imorrn är de två matcher. Mamma & syster kommer, hon kanske även får med sig sin pojk. Skönt att få träffa dom. Även om jag hade få hoppats på att få träffa en annan också.

Ida ringde idag och berätta lite om skolan, hoppas du får massa kul ikväll :) hälsa alla från mig med. <3

Malin ringde även och gjorde mig glad, massa härlig energi. Saknar dig tjejen <3


Kommentarer
Postat av: Jen

Heey.. jag är helt kär i dina jeans. vart har du köpt dom ? kramar jennifer

2008-09-20 @ 15:43:56
URL: http://pysenstotalkaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0