godmorgon.

eller godmiddag vid denna tid?
Gårkvällen skulle jag åkt till hallsberg för att mysa med vibeke & agnes men där kom nackdelen med att bo en mil bort. Moppen var upptagen och ingen fick köra bil lagligt. Men malin & mimmi kom över så vi satte på en film "Flickan i källaren" vilken var den sämsta film jag någonsin sett.

Två mackor med sylt & ett stort glas oboy har nyss åkt ner i magen, oj vad jag saknat oboy. Kan inte dricka de på sommrarna i stugan för kylskåpet är jätte kallt & då blir inte mjölken detsamma. De typ tappat smaken. Konstigt men sant. Dagen kommer bestå av mys & ta ikapp lite saker.

dagens redan minus: Att jag inte tog mig upp ur min varma säng & följde med mamma & pappa i regnet & fiska kräftor. Kan någon hålla med mig så jag slipper ha skuld känslor :(

dagens plus: Mysiga samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0