hemma ..

.. igen efter en trevlig kväll med underbart umgänge.
Åsbro tjejerna alltid i mitt hjärta. Det är en sak som är säker.
Toya med sitt turk språk, Sofia genomsnäll, Erika med bebis i magen & Malin hackkyckling.
bästa kombinationen & hoppas den håller alltid. Jag missade tre år och dom ska jag ta igen :) Syster och jag mellan landar i Åsbro för klädbyte sen bär de va till stugan där kusinen ska sova så blir trång i frigeboden. Även dags färska kräftor skulle serveras men får se hur de blir med den saken.

just nu laddar jag till träningen imorrn och underbara göteborg med två hel sköna tjejer.

Ida hade ringt mig så ska slå henne en pling <3

puss&godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0