idag ..

är en sån dag jag längtar hem. Jätte hungrig men orkar verkligen inte göra mat. Annars skulle mamma gjort den och så var det bara att sätta sig vid bordet. Äter lite taco chips, när min sambo vaknar ska vi laga kött & potatis. Annars saknar jag mamma också just nu, varje gång jag kliver ur bilden och hon säger alltid: älskar dig, ta ingen skit. Jag är ju bara 17 åriga Ewelina som satsar på min sport men gör även väldigt mkt fel. Får aldrig tillbaka den här tiden.

hoppas de är bra mer er.

Kommentarer
Postat av: Ellen

vet du gumman, jag saknar dig och tänker på dig varje dag, Undra hur ewelina har haft det idag? brukar jag tänka. Men jag hoppas du ska hem i helgen så att vi kan ses. Vi kan ju ta bilen någonstans nu när jag har körkort:D Älskar dig hjärtat du är mitt allt.

2008-08-26 @ 19:00:13
Postat av: M LSD

Hej min älskade 17 åring som tar det bautastora steget och flyttar ifrån Åsbro för att ge din stora passion i livet en chans. En chans att passionen kanske blir nått mer än bara ett fritidsintresse och blir det inte det så blir 2 roliga utvecklande år både idrottsligt och socialt.

Vi finns kvar här för dej och hit kan du komma precis när du vill. Maten kommer alltid stå på bordet och bilen framkörd för dej.

Kom oxå ihåg att det finns en avstängningsknapp på telefonen och att man inte behöver lyssna eller läsa dumheter för det finns de som inte klarar av att du försöker bli självständig och är man 17 år så får man göra fel man får ha roligt och man får träffa massa nya människor.

Glöm inte bort att du är värdefull.

Jag älskar dej!

Ta ingen skit!

Kram mamma

2008-08-26 @ 19:36:08
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: M LSD

Vi är aldrig längre bort än ett telefonsamtal och 11 mil åker jag på 1 timme och en kvart

2008-08-26 @ 19:51:30
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0