varje dag är en möjlighet till ett nytt lyckligt slut.

Nu är gröten klar & en god frukost blir det.
Gårdagen åkte jag och mamma till skövde där två matcher spelades och två härliga vinster blev det. Kändes jätte bra & finns inget härligare gäng. Sen blev de hem & övertala Malin och bra som jag är fick jag med henne :D Så halv tio for vi till Hällabrottet & mötte upp Andre & Emelie. Saknat våran tjej :) En hel del folk & trevlig kväll. Sen åkte jag vidare till hallsberg där Johan var & så knallade vi till Larssons föräldrar. Skratt & trevliga samtal sen kl 3 så blev de handboll. Sverige - Brasilen. Så inte förens halv fem blev de sängen. Bra lördag på sista lovet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0