mätt ..

.. som en plätt. Jag tog tag i stekpanan idag och satte fingrarna på ugnen vilket jag inte gjort på länge. Känner tat jag måste komma igång med mitt matlagande till flytten. Sen blir de inte mammas söndags måltider mitt i veckan. Om inte en fågel flyger med tallriken varje dag. nix. Stackars den fågeln som ska flyga med all mat jag äter. Farbor Morgan skulle ha mat dag med mig och lära mig all hans hemliga trix. Får se hur de blir med den saken, mycket snack mn liten verkstad.

Men en hel del saker har jag fått ihop till flyten, mest fått och ragga till mig saker. Kanon med släktningar som är över snälla. de gillar jag :) Får också bli snäll när jag blir stor.

Träning med syster, gym. Ben och mage bra gjort. Ska försöka röra mig också, löpning eller intervaller. Slövde imorrn & match lördag. Sen bär de av till göteborg med Malin & Emelie i tre dagar. Kommer bli GRYMT kul.

GRATTIS MALIN SOM BLIR LIKA STOR SOM JAG IDAG :D <3
älskar dig.
mycket fina paker har de blivit (A)


Kommentarer
Postat av: Mamma Lisbeth



Jag ska försöka flyga med mat så ofta jag kan,

Jag vet att du kan så himla mycket mer än du tror.

loveyouHugsmam

2008-08-06 @ 21:17:51
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0