mys tisdag

Sängen full med tuggummi, cd-skivor, papper, kalender, kläder, p-piller, kablar och så jag. Hur har jag lyckats så allt är på samma plats? Kanske blir så när man kommer hem från en resa och vill göra allt och inget. Fixa fotoalbum & kom ihåg lista. Men snart blir de avnjuta tid med Malin, Mimmi & syster. Kollat på innebandy på emmy, josefine, mimmi & malin. Mys & så kom kusin & hans tjej så var trevligt.

Annars gjorde mamma en otroligt mättat choklad kaka. Fem stjärnor till henne.


Nu kom mamma & pappa hem i vädret med 500 kräftor så sex imorrn bittit ska jag med och hämta upp dessa goda odjur. Sen ska jag & Elli putsa alla fönster och tjäna 600kr var.

saknar

plus: Peter Lemarc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0