Nu bär det av..

GRATTIS ELLEN SOM KLARA UPPKÖRNINGEN

jobbig natt med mycket funderingar & idag knyter sig bara magen, men allt löser sig.


tro det eller ej men jag gör de på egen hand.
Packning och mycket upp & ner för trappen denna morgon. Träning idag & torsdag + två matcher på lördag så bara de innebär en hel del träningskläder. plus att vi säkert har idrott också. Dom tre första skol dagarna också vilket innebär att man tänker jätte mycket på vad man har på sig. Så klädprovning har även stått på listan nu på morgonen. Halv fyra går tåget sen kommer jag hem lördag kväll. Jag och min sambo Nathalie ska bo hos Elin mycket snällt. Sen ska jag sova hos henne i Bankeryd eftersom där är matcherna på lördagen. Mycket nytt på så kort tid & i all stress måste man fixa mat också. Oj vad jag längtar tills vi kommer in i lägenheten.

Nu blir de spagetti & köttfärsås, tack & lov så skriver jag de för ni som känner mig vet om att jag inte kan uttala det :D

minus - Jätte skum natt, konstig typ.
dagens + Hörde av mina älskade vänner i skolan & oj vad jag saknar er. Hoppas ni har de bra i era nya klasser.

konstigt: Min "klassförestånadre" ringde från Alleskolan och hade ingen aning om att jag inte skulle gå där & inte heller någon annan på skolan. Så han sa att jag skulle komma ner & prata. Men icke de har jag inte tid med.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uppkörningen var det ju! =) Lycka till med allt i Skövde! Du kan alltid ringa ifall det är något! POK Stor Kusse

2008-08-19 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0