puls 170?

torsdag skoldag avklarad, gött.
Gött är de nya ordet och det så fullt. haha!
Hade idrott  B i två timmar imorse och man skulle springa intervaller med boll. Alltså vi spela innebandy/fotboll 3min x 6 men min visade max 150 och låg hela tiden på 130. Skyller på att jag inte kan sporterna. Märks att de vara är idrottare för på Volleybollen stod jag mitt emellen två tävlings inriktande personer och tror jag rörde bollen en gång, dom sprang som idioter ;P haha. Gröt blev de på lunchen och så hade vi samhällskunskap B, pratade krig, krig & krig.

kvart över tolv är väldigt skönt att sluta så packat lite, ska även städa idag sen blir de apoteket,, fixa soffa, laga tacos, löpa & handboll. Snart fredag :D

Jag en skol dag.

Kommentarer
Postat av: M LSD

Massa saknarkramar från mamma! Välkommen hem.

2008-08-28 @ 14:15:20
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0