sista dagarna ..

Ja sista dagarna på detta underbara, härliga sommar lov. vad mycket jag hunnat gjort & vart fort de gått. Minns knappt att jag jobbat fyra veckor. Förra året hatade jag jobbet iår var de skönt på någon sätt. Ett år äldre & mognare. Jag har tillbringat så mkt tid med min underbara vän Malin som har gjort mitt sommarlov såå bra. Mysiga nätter har de också blivit även om slutet inte blev som jag innerst inne hade hoppats.

Ångest för skolan, vill verkligen inte men även en ny värld öppnar sig. Massa nya människor, nytt hem, ny skola, nytt lag. Idag fikade jag & Ellen. Hon åker ju till Falun och jag Skövde så nu blir vi ännu längre ifrån varandra. :( Pratade även ett långt samtal med Felicia. saknad tjej <3 ikväll blir de vara med Malin. henne kommer jag sakna grymt mkt. <3

ni gjorde min sommar <3

None
None

och så sommarens nykomling som jag inte har bild på: Emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0