skövde igen.

ska man kalla detta för hem nu eller mitt andra hem? hm..

Panikstressa hemma, men ett bra tema löste allt. Tågresan gick bra sen mötte Natha och hennes familj upp mig. Handlade frukost till imorrn, ska prova Willys imorrn för är så himla dyrt. Imorrn blir de även skolan, kolla a-lagets styrke pass, special idrott, laga mat, handboll & styrka. Plus att en tjej kommer och kollar på de andra rummet så måste fixa lite i köket. Men nu blir de sova & hoppas jag inte sover så oroligt inatt :/

godnatt allihoppa.


Kommentarer
Postat av: M LSD

Jag tycker du kallar det ditt andra hem =)Hoppas att det gick bra på specialidrotten och att köttfärssåsen smakar bra kram mamma

2008-08-25 @ 15:25:34
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0