skrattande allsång.

Gårkvällen kan beskrivas, allsång, glädje, maränger & bara ett stort plus.
Var till Toya som fyllde 17år & firade henne med Malin, Erika & Sofia. Mycket glädje runt de bordet måste jag påstå. Sen åkte jag och Malin hem hit där Mimmi & Elli var. Vi tog med oss datorn in i vardagsrummet och satte på högsta ljud. Så sjöng/skrek/ dansa vi till Lisa Nilsson, Lejonkungen, Patrik Isaksson, Björn Rosenströn. Alla svenska artiser med lätta texter. En toppen kväll. Vi kan göra tråka torsdagar till den bästa. Toppen vecka med  er tjejer.

klockan 07.45 stod klockan på imorse för sverige skulle spela mot tyskland. Vi skrällar och VINNER. Jag och mamma vart lite högljudda sista sekunderna. En guld match. Sen tog vi bilen till stugan. Hämtade lite saker plus min telfon som jag glömde & sen hämtade jag även militär cykel till skövde. Sen hade de vart en ansträngande morgon så de blev sängen för mig.

None

 


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

1. Handbollen var såååå bra!

2. Kul att få sällskap så där på morgonkvisten

3. Du kör som en Gud!

4. Lite tur ska man ha. Du vet nog vad jag menar.

5. Allsången går till historien.

2008-08-15 @ 17:27:43
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0