ångest ..



jag var såå himla sugen på party ikväll, eller iaf efter jag sovit bort hela eftermiddagen och hade skuldkänslor för de. Skrev i förra inlägget att jag skulle vara med folk eller vara på gymme, blev de något av de? NEJ! har sån sjukt ångest för jag har latat hela veckan och varken satt på mig ytterskorna och inneskorna, fan skämms ewe!!!!!!!!!!!!! men mitt bland alla känslor som bubblar måste jag vara optimist, jag har haft de bra! Tagit igen hela halvårets vila! får försöka hitta undanflykter (A) Istället har jag klickat till mig smycken för 500 riksdaler, några av dom som var i gårdagens inlägg.

nu kanske jag ska ringa nisse och fråga om han vill hitta på bus med mig.

annars har jag ätit tacos med min härliga familj + farbror morgan (tacos blev de, mums) haft heta disskutioner, flummat och kollat på körslaget, okej så jävla tråkigt har jag inte haft de. Men nu har jag spring i bena och på något sätt ska jag bli av med de så jag kan somna även ikväll :) Hoppas ni haft en TOPPEN lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0