även jag är jobbig.

ÅRET.

Hur 2008 varit för dig? - höga berg och djupa dalar.
Bättre än förra året?  - alla år kommer nog bli bättre än det.
Har du träffat några nya vänner? - mängder.
Isåfall vilka? - ojoj, alla underbara skövde bor.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? - mycket
Har du flyttat under år nollåtta? - japp egen lägenhet i skövde.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - många jag fastnat för.
Isåfall vilken? - oj, jag och namn är ingen bra kombination.


Hur har din kärlek varit 2008? - minnesvärd
Har du strulat med någon? - vet inte om jag ska kalla de så?
Har du varit kär? - absolut
Har du sagt jag älskar dig till någon?- Ja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - hm, till en början? :)
 
SORG&HÄMD
Har någon i din närhet tagit självmord?- nej tack och lov.
Har någon i din släkt avlidit? - ja.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nejnej
Har du varit i slagsmål? - hm, nix

 PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - japp, men tar lärdom av det :)
Isåfall vad? - det har jag föträngt.
Har du skämt ut dig? - ja, jag brukat alltid lyckas.
Har du ljugit för en vän? - yes
Har du gjort något dumt mot en vän?- nja, tveksamt.
Har en vän gjort något dumt mot dig? - Ja ...

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Västerhöjdsgymnasiet (första  halvan Alleskolan)
Har någon varit elak mot dig på skolan? - Ne.
Hatar du någon på din skola? - Nejnej, inte kommit in än på de sättet antar jag.
Har du gjort något framsteg? - absolut :)
 Har du haft alla rätt på ett prov?- nej (A)

 VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - massor :)
Har du många killkompisar? - absolut.
Har du förlorat en vän? - nej.
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän ? - ja.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - hm, ja!
Har du ljugit för en bästavän? - vit lögn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0