dag 2

elin, elin, emma, denise, sofia och ewelina.
6 tjejer i en stuga kan det bli bättre? nix.

Men vad har mer hänt?

Min maximala otur började igår men med världens absolut bästa pappa så kommer man upp till sälen på nolltid, mackor, biskvi och cola hade mammi laddat oss med. Väl uppe (tog ett tag) var Emma här, vi tände brasan, mös och tände bastun. Sedan efter ett tag anlände resten av galenskaperna. Bastade, åt mat, lyssna på musik, fick inte igen låset till ytter dörren sen blev de 3 mil in till sälen med en cider i handen, kom till en fest där vi fick lite blandade meningar. Lite obekväm situtation men slutade trevligt, dock en tidig hemgång och sen innan läggdags blev de "Jag har aldrig".

Dag 1 avkalard och jag trivdes som fisken i vattnet.

Kl 08.00 ringde klockan, här njuter vi inte av våran semester nej, eller iallafall inte med långa sovmornar! Gröt och oboy blev de sen bar de iväg till backarna. Jag som inte är så haj på skidor underhåll mig i värmestugan, tog lite kort och klockan 12 stod de buffe på schemat. Tacos, pannkakor och pizza. Applåder för dom lyckas ha med allt gott! Sedan skulle jag med upp i backen, först skulle jag åka med i liften på Bustads skidor men vi kände att vi skulle bli idiotförklarade om vi frågade om vi fick så nej jag gick upp (klättrade) svettig men väl framme satt jag där i backen bland alla skidåkare. Ner sen var en annan femma. Skulle åka på bustads rygg men de visade sig vara svårare än vi trott, slutade med att jag satt på Sofias skidor när hon plogade ner, woho vad kul det var :) After ski och live band, trodde ögonen skulle ge efter där ett tag, så trött var jag. Ica och hem igen, bastade, spelade spel och nu har vi ätit spagetti och köttfärs sås, nu ska de vilas och inte göra ett skit!

Dag 2 princip avklaras och även nya upplevelser.


elin bustad i backen
jag med kameran.




Kommentarer
Postat av: Ellen

jag skulle aldrig åka till det där frivilligt. massa kall snööö

2008-12-30 @ 21:12:45
URL: http://ellensaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0