handboll, handboll, handboll

kan inte minnas sist de var en matchfri helg? men jag klagar inte, bara trött i hela kroppen.
Denna vecka som var han jag spela 5 matcher på nio dagar. Och denna veckan är de träning måndag, tisdag, torsdag och junior elit fredag, lördag, söndag. Sen är de ledighet. Då ska jag hinna på fyra dagar gör allt jag vill göra innan jul.

* få upp julstämning (den dog helt plöstligt)
* Baka diverse julgodis
* Akut handla
* umgås
* vila
* lilla julafton med JSM laget
* julkort?

förre veckans glädjeämne blev Jessica Wessman som överraskade mig att följa med till skövde igår och kolla på en match där vi åkte på stor förlust! Nära till glädjetårar!

nu ska jag träna handboll och ikväll ytterligare ett pass.
byebye


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var trevligt att du tyckte jag var en glädjespridare=)Det är du med.!

nästa gång får jag komma ner o stanna längre=)



PUSS

2008-12-15 @ 17:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0