idolfinal.



nu har dom sjung tre låtar var och kevin har vart min favorit hela vägen men jag tycker Alice har imponerat, inför sista låten var de jämt och nu tycker jag ingen imponera speciellt mycket. Rock får bli favorit hos dom både. Jag tror båda kommer bli två folk kära artiser, men Kevin har vart bäst hela vägen och tror han tar hem det.

Dagen i helhet nämner jag inte, jag och mig själv går inte riktigt ihop.
tack mamma för hjälpen med psykologi. Imorrn ska lillasyster göra sin första a-lags match och jag håller verkligen tummarna, skulle så gärna velat ha tittat men har egen match. Mot kållandsö och söndag sävehof med div 1 laget.




Kommentarer
Postat av: mimmi

FÖR SNYGG ÄRU EWE :D

2008-12-15 @ 20:21:47
URL: http://rosakaffemugg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0