Julklappar.

Vart ska jag börja, fick så mycket fint i julklapp,

3 böcker som ska användas i köket, choklad, kladdkaka och snabbt&enkelt. Känner min släkt (som jag kallar familj) mig allt för väl eller? :D Hoppas hitta mycket smarrigt och jag lovar ni kommer att få smaka. Även en mixer så nu kan jag äntligen göra min smoothies i skövde : ) Saknat dom till både frukost och mellanmål :D

Vantar och mössa så nu slipper jag frysa :), två så snygga skjortor, precis som jag önksat mig. En i jeans och en i flanell, även underkläder från Victoria secret, wohoo! De var oväntat. Halsband från fris & co, smyckeshållare, mascara från make up store som Zack fick tag i under kvällen. hm! Smycken, muggar, bakis tabellet, H A H A, syrran tyckte jag skulle ha med dom från sälen, hon hade en viss poäng. Parfym, pengar och sist men Asolute inte minst en 50mins lång sminkning av make up artist från make up store. :D

jag är så nöjd och hoppas även ni alla andra är det.

MIN DAG!

Första rundan i örebro ensam idag, jag hittade skor (A) till och med två par och en jätte mysig kofta. Pappo kom och hämtade mig, vi beställde pizza och nu har jag badat och ska sätta mig och kolla på bilder från årets julafton. puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0