ledigt?

kan man få ledigt från vardag, sitt liv och sig själv?

jag ligger efter i allt just nu.
inte vart hemma på två helger och vet inte när jag kommer hem nästa gång?
varje gång jag kommer hem så händer de något så kanske vart på gott också.

fredag - naturkunskaps prov
lördag - match
söndag - ev match
måndag - svenska redovisning
tisdag - dansdag
onsdag - svenska CV inlämnat (annars IG)
torsdag - endast en lektion (tackar jag för)
fredag - volleyboll, buss till katrinehol.
även psykologi inlämning (annars IG)
lördag - söndag - junior elit cupen
måndag - lillajulafton med JSM laget.

knappt så jag hängde med själv, juladfton med laget är den 22 alltså två dagar kvar till julafton då, sen drar jag till sälen. När ska de hinnas julbakas? köpa julklappar? bara vara? hinna ta ikapp all tid? känner ingen lust för något just nu, hatar dessa motgångar. Nu ska jag springa till skolan och hämta ett kollegie block jag glömt. Skulle även vilja hämta hem lite energi.




bilder från mammas blogg.

Kommentarer
Postat av: M LSD

På sista kortet tränar du upphopp!

Ja vilket schema du har... Det är bara att ta en dag i taget och inte lägga allt på axlarna¨på en gång. Kram mamma

2008-12-11 @ 19:19:37
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0