söndag morgon.

Igår morse vaknade jag upp tidigt och upptäckte att de fanns varken bröd, mjölk eller yoghurt. Fick koka ägg och dricka saft, man tar var man har.  Sen fick jag springa till willys för hade ingen matsäck hemma och kvart i tio hade vi samling.

Torslanda stod härnäst med div 1 laget och jag fick spela som jag inte trodde att jag skulle få göra :) Vinst blev de och de tackar vi för, poäng var behövligt. Kom hem och mötte upp Bustad halv sju i hallen där sm spelades, kollade en halv lek sen skulle vi iväg och äta. Hon ville äta kinamat men jag är inte så förtjust idet, efter mycket övertalande så knallade vi och åt kina mat och okej jag ändrade lite uppfattning om det :) Mätt som en plätt gick vi iväg och köpte godis där vi träffade två av bustads kill kompisar som sedan följde med upp en snabbis. Efter dom hade åkt kollade jag och bustad på gamla bilder och hade allmänt mysigt. Vid tolvslaget åkte hon och jag somnade som en stock.

Från att ha en jätte mysig dag igår känner jag ingen lust till något just nu, fortfarande inget mat hemma så måste kila iväg och köpa frukost och lunch. Samling runt 15 så får se vad jag grejar med till dess, kanske går en sväng på stan? orkar inte, sola? hm ne, Match mot serieledarna idag, vi ska vinna :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till idag!:)

2008-12-07 @ 11:19:26
Postat av: M LSD

Nu är vi snart på väg mot Arenan,Skövde Ses snart! Kram mamma

2008-12-07 @ 13:05:47
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0