sverige?

vad är det för planet jag är på egentligen. Inte kan de finnas så mycket snö där jag bor? nejnej, Förra året kom inte snön förens efter nyår och jag minns att när jag var i sälen över nyår var det så mysigt att jag fick se någon snö de året. Men nu? vad är detta för härliga, underbara vinterland? Önskar jag kunde ta vara mer på snön, hoppas att de håller i sig till jullovet för då ska jag åka pulka, fota och ha snöbolls krig.

Nu är vi i töreboda vilket innebär 20 min kvar till skövde. Ska spela match idag i Lidköping mot Kållandsö. Håller tummarna för att de går bra för jag är inte speciellt pigg. Men åker inte så långt för att göra en halv bra match, nix de tillåter jag inte. Annars är det mycket tankar som snurrar, antar att de är lite överbelastat där uppe och därför jag inte hänger med mig själv. Så mycket jag vill göra just nu och så mycket jag vill att vissa bara ska förstå.





dessa fotade jag för ett tag sen.



Kommentarer
Postat av: angelica

Vilka fina bilder :)

2008-12-13 @ 13:27:32
URL: http://ang3licaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0