två bananer ..

..har jag precis tryckt i mig för att jag är så hungrig,
men mer bli det inte för snart blir det mat!

Idag åkte jag och min kära kusin in på mellandagsrean och mycket fick vi köpt, kommer bilder senare ikväll antar jag på vad jag lyckades inhandla under dom senaste dagarna. Mysigt hade vi där vi gick. Sen han jag med och sola så gjorde de, fick 4x sol och bad av mamma så måste använda dom innan datumet går ut. Nu sitter jag här hemma och ska packa för imorrn bär de av och så ska jag leka med fyrhjulingen. ha de bäst!

dagens favorit.


kjol från topshop.

Kommentarer
Postat av: sara

skitsnygg kjol!

2008-12-29 @ 22:45:54
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0