blandat .



just nu tycker jagg nitar och dragkedjor är såå läckert.
ska även satsa på dom slitna jeansen nu på mellandagsrean, men vart finns dom?

Jag köpte två par skor på rean igår från Zara med jätte höga klackar,
ska försöka gå in dom här hemma så jag inte vinglar allt för mkt
när det väl gäller : )

dagens ska aldrig mer:
gå in på blondinbellas blogg, för trött på överklass och trött
på att ge henne pengar genom att klicka mig in på hennes blogg. SLUT med det.

dagens behöver:
jacka, sugen på en lång och röd men inte bara jag som är inne på de
för varken stadium eller inter sport hade de i tjejmodellen. suck! Leta vidare.

dagens snygging:


carolina gynning.


dagens snyggaste naken chock.




Amanda Steen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0