vill ha ..


tatto i nacken, text neråt en bit på ryggraden.




favoriter från Glitzy


övrigt:

Lång väst.
trasiga jeans (ljusa)
underkläder
skor
väska
parfym
intressanta böcker
halsband (smala, tjocka silver kedjor)
mascara, vax






sen måste man skriva önskelista snart, har absolut ingen aning om vad jag önskar mig, sjukt svårt sånt där. Vet inte om jag vill ha hårda, mjuka, små, stora. hm. Känns som de närmar sig jätte fort. Skönt att man har börjat inhandla paket själv. Så mycket roligare att ge än att få.

måste göra lista

* hitta jul & nyårs klänning
* lämna in kameran
* framkalla kort
* plugga
* sola

just nu känner jag mig ganska vilsen, som vanligt är det som en karusell men hoppas jag hittar rätt stig i veckan. puss&hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0