FAN ..

.. vad jag har ont i ögonen, hatar linser. Ni som har bra syn är lyckliga. Inga trassel med dyra linser och glasögon. Haft de sen jag fyllde 2 år och antar att jag aldrig blir av med det för utan linser/glasögon blir jag skelögd som endast mina närmaste vänner har sett ;P ser inte ett skit en gång glömde jag linser på handbollen och kunde inte ta bollen. Eller den gången jag skulle skjuta på en innebandy boll och missa och missa. Ser skit dåligt, blir trött och ont i huvudet. usch vad jhag klagar. Har fått ett par nya linser och dom gär ont :/ ska n nästa vecka och kolla igen. Obligatorsik undersökning som går på 500kr. Hallå obligatorisk? Om jag någon gång blir rik eller högt insatt i politik ska jag inskaffa en ny lag som ger bidrag till dålig syn, hallå vi kan inte rå för de? Bara slänga fram tusen lappar sen byebye.
slut på fundering och tjat
godnatt

malin gjorde min kvall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0