hey

helg, äntligen helg.
Fredagskvällen blev mer än lyckat. Boul tunering hos mormor och morfar men först blev jag bjuden på mat av nisse, mys! Jag, mormor och mamma var i ett lag men tiden gick mest åt till att prata och umgås. Jag inkassera mig ett par jätte snygg skor, fast köpte dom av kusinens kille för dom var för små av han. Jag är big fot. En fin blomma har alltid stora blod sägs de? Själv tycker jag om rosor och dom har bara taggar, hm? Kort spel med ellen, sandra och marcus där jag tog hem andra platsen efter en seg början, sömn och idag blev de marken och örebro med mamma, ellen, elli och hanna. mys på de. Kvällen består av träning och god mat. puss på de.

 Plus: Kusinerna en massa plus <3 och stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0