är det de här som kallas kärlek?

Fotat med Ellen, förätit mig på Kit Kat och nu ska jag och pappa ta upp gammel gädda.
Skulle vilja lägga mig ner på golvet skrika allt jag hade sen tröstas i mammas famn,
skirka ur all ilska, besvikelse, förtvivlan och alla frågetecken.

spiralen är i botten, gränsen är nådd och själen är tom.
Hoppas mamma och Ell har de bra i Åhus mamma ringde och spred massa energi. Berätta att hon träffat nathalie och hennes familj. Plus på de. Vill åka ner men har ingen sov plats och man kommer inte in på förläggningen utan armband så de körde ihop sig :/ fisk. ha de bra.



Det gick ut över oss hela tiden,
ändå kämpade vi så länge vi kunde.
vi trotsade det omöjliga och hade svar på tal.
vi chokade alla och var perfekta.
jag hade fortsatt att trotsa och kämpa
om du inte hade sårat mig så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0