saknar Ellen!!

Nu sitter jag här i Åsbro igen, bara flar och flänge gör jag. Ingen lugn ro men tacka fan för de för hellre de än att sitta och pilla sig i naveln hela dagarna och låta allt springa ifrån än. Inne på tredje jobbar veckan oj så fort de går. 7-16 jobb och 16.00-01.00 mitt fartfyllda liv, igår blev de Linnea, Vibeke och Agnes på preimären av Narnia. En underbar kväll som var behövlig, tjej snack ,mys och bara toppen. Agnes är våran nya Idol ;) varför? de får hon avslöja själv.
Ska på teater fest idag med lilla syster haha även dom har preimär av Narnia ikväll fast live då och ingen bio duk så då är de fest efter och eftersom Elli jobbar där så fråga hon om jag ville följa med. Och självklart tackar jag inte nej till god mat och härligt folk. Även fast teater folk är väldigt underliga så finns de undantag.
Träningen då Ewelina? ja den går inte som den ska göra. I måndags sprang jag intervaller så jag tjöt, tisdags cykla jag milen vilken jag inte ska ha beröm för men sen är de muskelarbete jag sysslar med och i denna värme så finns de ingen tid över. När jobbet är över så kör vi hårt. Ska försöka börja gymma på lunchen igen men så missar jag en sol timma och sol för mig är helgt. Avgudar solen (:

Pappa och jag är bra arbetskamrater och en mycket bra vän. Fast de kan bero på att jag har mogna ett år sen förra året, kanske ganska logiskt? Mycket härliga dagar på jobbet ändå, ska inte gnälla. Zack och jag var i stugan idag och sov och solade, bränt axlar och sådär gyllen brun nu, De gillar vi. Läser Graafs självbiografi vilken jag har fastnat i. Snart en sommar bok utläst vilken blir den andra, tips? Bilder och texter får jag ta igen för nu ska jag sätta i örhängena sen bär de av.

dagens fundering: Har börja tappat ord, byter ut ord och har svårt att prata hela meningar. Mamma lugnade mig med att förklara att jag sover för dåligt och stressar vilke lätt kan bli så då. Okej de tar jag, går upp halv sju och går och lägger mig efter tolv slaget och jag som alltid sover som ett barn har växt upp, min heliga eftermiddags timme med sömn är borta? Idag skulle jag sova men kunde inte slappna av så låg och titta i taket tills jag gick ut och la mig i solen igen. Inte sovit längre än tio på hela sommar lovet. Vilken kommer bli ändring på :)

hejdå, ha en trevlig sommar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0