tvilling, kom..

Sättet som din tunga
Söker min
Sättet som min hand
Passar perfekt i din
Sättet som du säger
Att du aldrig vill se mej igen

Jag lovade mig själv att inte gråta idag,
men jag biter i läppen för att den smärtan ska göra ondare,
ondare när man inser att de man levt och kämpat för var förgäves.
min mamma sa en gång till mig när jag var lten.
hellre ensam med mig själv än ensam i två.
men ärligt talat har jag tappat mig själv, för endast mig själv
är inte hållbart, endast mig själv är jag rädd, vem är jag och vem vill jag vara?

när man trampar i uppfärsbacke, när man vandrar i mörker när man vill att allt bara ska vända. när man tror på något själv och när man inser att man är ensam.

fan, varför gör de ont?
varför kan jag inte bara se som alla andra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0