Vi kunde levt nära himlen om vi lagt ut korten rätt ..

idag har de regnat så där lätt så de såg ut som diamanter som föll på vattenytan. Kunde knappt känna vatten dropparna de bara glittra så där magiskt.  Funderar på att gå upp runt sex tiden för att få dimman över vattenytan :) lättare sagt än gjort. Lyssnar ocg myser till Peter Lemarc just nu. älskaaar hans texter tönt som jag är :) Myst med kusinerna Sandra och Ellen nu på kvällen. Stunderna med dom kunde jag leva för, Glädjespridare <3 nu ska jag packa ihop och krypa till sängs ensam som jag är här i frigebon :) Men jag lider inte utan jag får göra vad jag vill utan att någon ser :)

sättet som din tunga, rör min ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0