allt blir inte som man tänkt sig ..

gårkvällen var rolig, mysig och väldigt trevlig. Inte sovit mkt inatt låg och hoppades på att jag skulle få en kram, minst iaf! men som sagt allt blir inte som man tänkt sig. Nu har jag surplat i mig oboy eftersom jag är så pass liten så är de okej att dricka oboy och youghurt. Måste träna idag men känner för att vila en stund innan jag blir hurtig. Imorrn måndag som betyder sommar jobb 7-16. Finns en del saker att ta tag i, som att jag trodde de var på bättrings vägen och ska försöka hitta tillbaka till de spåret igen. Och vad som kommer ske på midsommar. Andra funderingar är varför folk ens lägger sig i, ni sabbar bara mer. Den rätta sanningen ta er mod och fråga mig trött på allt jävla skit snack. Men jag må säga att jag har lyckats för hela hallsberg pratar bakom min rygg.

tack och lov så finns räddningen inte långt bort.



Trött på att ha såna här jävla depp dagar, fan.
Ändring på de, i veckan blir de flytt till sommarstugan
de längtar jag efter, mer jag längtar efter är tiden
då du var rädd att förlora mig. Om den ens fanns. ;/

Kommentarer
Postat av: a girl in hallsberg

skulle aldrig falla mig in att gå bakom ryggen på dig.

finns alltid här vid din sida,

jag älskar dig!

2008-06-15 @ 13:54:45
Postat av: Ellen

Du vet vad du ska göra på midsommar. DU ska vara med mig. Och då minsan då kommer du vara trygg för om någon pratar bakom din rygg då ska den personen få känna på rejäl smärta det ska du veta. Jag är hemma nu i två hela underbara månader och dessa ska vi tillbringa tillsammans. Jag älskar dig.

2008-06-15 @ 15:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0