första sommar vardagen

idag hade jag ett ganska hårt inlägg på min bilddagbok, men så jag känner. Ingen frågar hur jag mår, ingen frågor efter den rätta sanningen. fega så kallade vänner, bekanta. Trött på allt snack, finns de inge roligare att prata om? hoppas något nytt händer snart så ni får något nytt att prata, disskutera om. Slut på tråkigheter.

Första dagen på jobbet idag 7-16 i fyra veckor Fina pengar som jag lyckades göra av med idag genom att köpa en ny kamera. Kan inget annat säga än att jag är lycklig och ni kommer få stå ut med massor av blixtar. :) Jag och Lina hade riktigt roligt idag och imorrn blir de mer städning och radio lyssnande. myspys, Lina får en på bra humör. Lyckades träna på luchen som bestod av keso och sallad. Somnade naturligtvis direkt när jag kom hem. Spring/gå runda med Ida och de behövs oftare för vi pratar ihjäl oss. Tror inte de var tyst en sekund, bäst <3 nu ska jag krypa till sängs för ladda för morgondagen. Volleyboll :D

<3




Kommentarer
Postat av: marie

vilken fin bild snyggis!

du är underbar, finns alltid här vetdu <3

2008-06-17 @ 00:24:57
Postat av: Sandra

Vollyboll, Vollyboll!!! Alla som inte är i mitt lag kommer att få dyngspö!!! HAHAHA! =)

2008-06-17 @ 09:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0