fotboll

Klas Ingesson och Tomas Brolin blir dagens namn.
varför?
Lyssnad på Rix Fm morgon imorse och dom hade Tomas på besök och jag kan  säga att jag föll lite för han, trevlig och han sa en hel del kloka ord. Övrig fakta så spelar han golf med foppa. Rikemans sport ;) och Klas passar bra i detta sammnahand fotbollen 94 önskar man var gammal nog för att njuta av detta toppen lag. Klas är pappas jakt kompis och snart kommer han evt på besök hem till oss.

Men tillbaka till verkligheten, vill hem och leka med min kamera,  träna så jag kommer i super, duper form. Gick bra i skövde, var inte så jätte länge. Gick egenom sommar träningen. Väldigt hårda pass må jag säga men de gillar vi (: Bilen fylls just nu med radio och spännda öron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0