fredag, fredag ..

sjung för stundeten ..
många fina människor som lämnar alleskolan idag men de gör inget för jag lämnar alleskola jag med.
såå himla fina, fick springa som en idiot där nere för att få tag på alla men hittade nästan alla förtuom Persa som jag fick lämna på hennes ytterdörr :) pizza och kvällen har bestott av princip ingenting. Mamma och jag var på raggar runda och nu ska vi kolla på våran film vi har hyrt Love. Hoppas vännerna kommer hem hela inatt :) och Ellen ringde nyss och var ovanligt glad, mamma och jag sa att vi älska henne och att hon skulle ta de lungt ikväll. På måndag är hon hemma hela sommaren och då ska jag njuta av världens bästa Ellen hela sommaren lång. puss och godnatt,

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad söt du är gumman. Det var skitkul. Blev nockad av Julia så nu är jag svullen under ögat. Men det var toppen. Pappa o jag tog sällis hem vid tre. det var mycket bra. Skit nu åskar det ute. Läskigt

2008-06-14 @ 10:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0