mera ..

ojoj nu ryser jag, eller så kanske jag fryser? Sveriges bästa spelare enligt mig under matcherna bli Isaksson. Hm en fråga är varför dom säger att de är ryssar överallt? är inte svenskarna lika många? Måste få tag i Dennis så han kan hjälpa mig med kameran, han har en likadan och papprena var på tyska, spanska och italienska. hm? sitter och kollar goda recept till midsommar afton något gott ska jag lyckas göra :D en efterrätt? smårätt? paj? snart kommer svar (:


haha en klockren bild Elli lyckades fixa ihop (: Bra idé mamma.

NYTT
Hittat lite som jag ska tillaga. Först en tilltugg som är enkel och eftersom jag älskar färskpotatis var de en riktigt bra ide :)
Jätte lätt med ceme fraich och rom.

Här kommer jordgubbar med honung och limeskal. Vilket ska höja smaken ännu mer på jordgubbarna. Blev fakitkst lite nyfiken på de och såsen med gräddfil, vanilj och flor socker!
sen fanns de en tårta med mandelmassa som botten och berg med bär. Nu blir de att fundera under kvällen och se vad som ska in handlas till imorrn :)
god natt.

Kommentarer
Postat av: M LSD

Det där ser smarresmarr ut! Vi får slå våra huvuden ihop och se vad som finns i kylskåpet! Kram

2008-06-18 @ 22:28:01
URL: http://lisbethsd.blogg.se/
Postat av: M LSD

Föresten visst var bilden soft!

2008-06-18 @ 22:28:40
URL: http://lisbethsd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0