söndag

halv ett var jag trött på syster att hon log och sov så då bombadera jag henne med pussar och slag. Kan man inte bli bättre väckt? Satt och prata lite resemål igår vid middags bordet, ålands resa med en övernattning i stockholm först. Låter toppen. Blir sugen på att åka till göteborg och äta god mat, shopping och Liseberg, eller stockholm med museeum, smögen, gotland. Oj vad man vill röra på sig ibland :) Men hemma bli jag minst tre veckor till eftersom jag jobbar för fullt. 7-16 långa arbetsdagar med fina pengar.
Vad sker i veckan?
tis - skövde?
ons - tjejkväll (träffa Rambo vibbe&oskars hund) ?
tor- skövde?
fre- Lagfest i skövde.
Lör-match spel skövde?

sånt som ligger lite öppet just nu, en bra vecka och hoppas på att solen vill kika fram bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0