hög mysfaktor

hur jag kände mig imorse?
Efter en underbart trevlig fredags kväll i skövde kände jag mig totalt mörbultat imorse, sammanfattande ord bakfull fats de inte var någon alkohol inblandad. Man kanske blir de av mycket skratt, god mat, trevligt sällskap och lite sömn. Tack underbara skövde bor för en toppen kväll/natt även fast ni inte hör vad jag säger eftersom jag både pratar för fort, gnäller och läspar. Dagens sanning; Ewelina, jag sa bara aa till dig i början för jag hörde aldrig vad du sa, Skratt och bättring på att prata tydligt.
Hur har annars dagen varit?
Ett hemskt humör som går från i tårar till as garv, hatar denna hemska röda vecka som jag tackar för att jag har så sällan. Skulle egentligen följt med mina underbara vänner till motala idag men icke, en trött och sliten Ewelina efter en hård vecka med tre besök i skövde, träningar och jobb 7-16 så skrek kroppen efter Vila, vilket jag inte var nöjd med. Så stugan stod på listan och den senatse timman har jag suttit i solen i trosor med en tidning i handen, jag antar att min kropp valde rätt för än gång skull. De där som sägs att man ska lyssna på sin kropp kanske ligger något i de, hm. Kommer tortera Malin med många telefon samtal under kvällen för att höra hur dom har de och låtsas att jag är med. Tillbringat tid med min syster har jag även gjort, kollat fotboll och handlat lite mat med mammsen. Nu väntas de grillat eftersom pappa är grill mästaren och mamma bara super mamma kan de inte bli annat än super god. Min härliga kusin och farbror är även här och gör min lördags kväll till ett plus i kanten.

ikväll: mat, träning, kamera, myyyyys!
dagens bästa: solstolen
dagens prick: Ellinor
dagens badare: mamma och albin
dagens taxi: Pappa
dagens plus: Träffade "kusinen" Robert


Kommentarer
Postat av: emma :)

Tack själv, kul att du koom :D

2008-06-29 @ 01:45:25
Postat av: Sophie

VEm är MAlin? JOhnsson?

2008-06-29 @ 15:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0