?

arg, irreterad, besviken?

förtroende är något två människor har med varandra och de ska finnas där.
men varför bryts självklara saker hela tiden? varför allt detta?
folk förstorar upp saker och vad ni än hör så är de inte som de låter.
kom till mig om ni undrar istället för att gå till någon annan och göra saken värre.
Sluta förstör andras liv .. lägg bara ner!!!!!!!



Idag skulle du bli 45år fyllda men istället sitter det en trä skylt med en nummer på. Istället för att skåla, gratta, hurra och äta mängder med tårta blir dagen fylld med tårar, saknad, minnen och ilska för allt är så orättvist. Men vart du än är så vet jag att dom firar dig och du njuter av ett härligt liv. Jag vet att du ser på oss, ler och säger tack för vi hurrar för dig. Jag frågar mig än idag varför och varför just vi? En släkt full med värme och kärlek som vi delade mellan varandra. Inte en händelse gick utan att alla visste om de och gratulera än. Jag har tänkt mig hela dagen hur jag och Ellinor ringer och grattar dig och du blir helt rörd och jag kan höra din ljusa röst och hur du skrattar. Jag hör de inte men de låter som ljuvlig musik inom mig och jag bär med mig din styrka, din kraft att orka stå ut och den viljan du hade i din lilla kropp. Min älskade, saknade och bästa Moster Ann. GRATTIS på 45-års dagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0