22.50

Har pratat massa resemål nyss, oj vad sugen jag är. Känns som alla åker utomlands. Jag vill jag med, bort till värmen bara för en stund. Bort från EU uppgiften jag fattar noll av :S fisk.inge roligt.
Kollar på tv och är trött, men inge sugen på att sova heller. Kollat hur många bikinis som helst men ingen som söger klick. Även fått sett Sandras nya tattoo som var riktigt nice (:

nu ska jag ge mig på frågorna igen. byebye.

Tänk om man satt i sommarstugan nu, retad av alla myggor, doften av god mat, i en för stor tjocktröja och ljummen av dagens värme.

Jag tycker inte om kyla, snart dör min dator så då har jag en anledning och inte plugga. Jippi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0