<3

sitter här och är helt slut men orkar inte ta av min linserna och borsta tänderna.
en hel underabr helg med ett toppen avslut. Sommarstugan med bästa tjejerna.

Har jätte mycket att göra denna veckan men känner ingen ork. min fot gör mig depp för jag vill träna. Träna mängder. Det man ska göra på försesongs träning. Men saker och ting blir aldrig som man tänkt sig.
Sitter och pratar med felicia på msn. saknar allt vi gjort och saknar min bästa vän. Min första och allra bästa vän <3
Saknar även vänskapen som fanns på trasnten. allt roligt som man gjorde. Allt bara hände och allt var bara roligt. Skulle göra allt om man fick den vänskapen tillbaka.

Nu ska jag ta mig i kragen och fixa lite.
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0