får ..

Har gjort en hel del special idrott idag, vilket är skönt. Blir inge sugen på att träna :/
plus med allt ligga hemma är att man får upp träningsviljan. Så när min kropp är kry ska jag träna som en tok, helt klart. Imorrn onsdag, vilket säger mig ingenting. Bara trött och ledsen just de. Vill inte klaga. Vill bara känna lycka.
Vill ha ett hem med kärlek, en famn som ger allt. Är det så här de känns att bli stor? Då vill inte jag bli stor ;(

Nu ska jag försöka hitta natt fjärilen som är i mitt rum och försöka sova. För imorgon är det en ny dag vilket innebär att jag ska bli frisk, heeelt frisk :D

Fotade även massa får idag. Inåsg att dom inte var så söta på nära håll som man tror.
Ska fixa lite bilder för framkallning sen fixa i fotaalbum för att få tiden att gå.
Får får inte får,
får får lamm.

om jag bara med en blick kunde berätta innehållet av min hemska bubbla ..
skulle du då ta tag i mig skaka om mig och visa mig världen, eller skulle du bara bli rädd?
förlåt för jag inte är den ni vill att jag ska vara, jag kan inte bara ta de här med en klackspark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0