första dagen avklarad.

rodspräckta ögon, solbränd på kinderna och snygg bränna efter t-shirten. Men så det ska vara va? älskar denna härliga, underbara, stora handbolls fest som pågår just nu. Vinst på 3 matcher, mer behövdes inte och mer behövs inte nämnas. Nu ska jag ta en efterlängtad dusch och äta tacos.
ladda för morgondagen.

plus: umgås med härligt folk, få träffa linde tjejerna igen, massa handboll och de största till Ellen och Sandra <3


hej igen, jag fick duscha kallt och var helt slut så skulle kunna börja tjuta. men tvättade av balsamet och kröp under filten istället. Finns så mkt jag skulle vilja skriva just nu, så mkt som stör mig, irreterad och saker jag vill läka. Man ska finnas när de passar. älskar laget och just nu känns de lite halv sorligt att detta kan vara min sista järnvägen cup?
klockan ör kvart över nio och jag skulle kunna somna på en gång. bra (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0