ladda, ladda ..

åhhh, vågar inte gå på dam besök för de gör för ont. ELAKT!!! njurbäcksinflammation kan gå och dö så de så! Men tack och lov finns de annat plus som JÄRNVÄGEN CUP SOM GÖR MIG SÅÅ GLAD :D:D även mammas goda tårta som jag precis avnjutit. Inte för så mkt prinsess tårta och dom klassiska, ne jag vill ha annorlunda mer delux. haha. Och den här var delux med både jordgubbar och citron smak :) vi gillart.

Örebro med pappa och mamma, köpte tofflor till morgondagen. Samling kvart i sju vad gör jag vaken nu? fy men nervös. Köpte även till hundarna som jag har runt magen så man kan svänga mer med armarna när man går vilket jag hppas på bättra förbränning. Prova direkt när jag kom hem och bilder laddas upp under morgondagen. Zack var helt slut och jag svett, lyckat!

Mys och pratsstund hemma hos Ida med Ellen och Anna. Peppade inför imorrn, ni är bra <3
nu ska jag slänga ut mig linserna, svälja tabletten och släcka för dagen. så ladda alla imorrn och bana 36 kan ni hitta mig imorgon. godnattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0