onsdag.

Eftersom jag bestämde mig att må bättre så känner jag mig bättre, härligt.
Imorrn blir de skola varken jag vill eller inte. Har nyss njutit av en middag stående av friterade pommes, nyttigt eller inte gott som jag vet inte vad iaf. Kött från grillen och gott tillbehör. Snart blir de marängtårta med jordgubbar, eller snart blir senare ikväll om jag har rätt. Glad för stylebystars har fått in nya klänningar och mina kommer sanrt på posten som jag beställt.
Nu ska jag sova för är helt slut i kroppen. på återseende*

Oskar för ett par år sedan, skulle inte tacka nej för att tillbringa en sommar med dom igen. Låt de bli en toppen sommar i år :)

Hittade en super gammal söt bild på mig och kusinen Ellen. Saknar henne så de gör ont. Skulle göra allt för att få tillbringa tid med henne, en själsfrände som kan dela med sig kärlek genom en kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0