skövde dag.

En skön dag. halv nio väckte mamma mig imorse men lyckades ligga kvar tills nio men då hade hennes tålamod tagit slut så då var det bara att stiga upp. (A) Åkte förbi Morgan för Ellinor hade sovit där med Albin sen bar de iväg till sommarstugan. Mormor var även där så dom städade storstugan, jag fixade hela altanen och ellinor var vaktmästare utomhus. Blev riktigt fint och nu är det bara att invänta sommaren :)
hemma så hade en igelkott ramlat ner för trappen så fick rädda den, eller jag titta på livrädd för såna där krälande djur på fyra ben.

Nu sitter jag och pappa i bilen, musiken är på och glatt humör. Antar att det är glädjens dag i skövde idag efter de underbara SM guldet. 2½ timmars hård träning väntar. Är riktigt peppat ska bli kul. Skulle sova hos Elin men måste hem och titta på Hej Lola som har sin första spelning idag. Tillbaka imorrn till skövde kl tio. Ingen marknad idag för mig men mamma skulle köpa med lite godis till mig. lycka :)

Annat att skriva om är maskeraden igår som var riktigt mysig. jätte god mat och roliga leker. Elit tjejer <3
på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0