svenska jordgubbar ..

tackar vi så hemskt mkt för, finns de något godare?

En toppen dag som bjöd på en hel del skratt, mycket uppsatser sista veckorna.
Kollar på Charlotte just nu och vart har denna tävling gått? Gått för långt tycker jag. I år ska man vara naken och den som visar mest hud vinner, jippi. Bra kvinnor visa kroppen och vinn. not? Funderar vart jag kan ha lagt min plattång, den var inte hemma hos Erica :/
Funderar även över mitt svenska/historia arbete som ska handla om Finska krigsbarn. Tror kusinerna Ellen och Sandras farmor är ett sådant barn från början så kanske kan söka fakta därifrån. Tittat på handboll när tjejerna hade match mot pojkar 93, ville så himla gärna spela. fisk.

Vart i örebro och hittat en del fina fynd.
Två sjalar från Lager 157. Kan lika gärna användas i håret som runt halsen (:
Ett jätte härligt linne från Carlings och ett skärp som får användas i midjan eller till jeans shortsen från Gina.
Även lite smycken blev de från Gina som man inte kan få nog av. En body som är toppen under höga byxor och så ett svart linne som alltid är behövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0